Jakie działania można zlecić agencji marketingowej?

Marketing Usługi

Dowiedz się więcej o ofercie agencji marketingowej Kraków, skieruj się tutaj

Działania reklamowe powinny stanowić istotny element podnoszenia rozpoznawalności firmy bez względu na to czy jesteśmy usługodawcą, dystrybutorem czy wytwórcą. Korporacje oraz duże przedsiębiorstwa mają finanse na organizację i opłacanie własnych działów ds. marketingu, natomiast mniejsze biznesy, które sporadycznie przeprowadzają akcje promocyjne, zazwyczaj korzystają ze wsparcia agencji reklamowych.

Agencja reklamowa – grupa specjalistów pomoże Ci dotrzeć do klienta

Agencja reklamowa to zespół twórczych specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, mających szereg kwalifikacji z zakresu marketingu. Poprzez zatrudnianie ekspertów bardzo dobrze orientujących się zarówno w zakresie tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii reklamowych w internecie (social media, filmy i animacje viralowe), jak i grafiki (również DTP), agencja reklamowa jest w stanie zapewnić klientom całościową obsługę. Młode marki mogą liczyć na przygotowanie kompletnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i szablonami akcydensów (papier firmowy, wizytówki oraz obwoluty), a te które dysponują już swoim logo mogą być pewne, iż zostanie ono odpowiednio zastosowane w trakcie projektowania materiałów promocyjnych – billboardów, ulotek, stoisk targowych lub kalendarzy. Agencja marketingowa pomoże także stworzyć ciekawe, unikalne artykuły na stronę internetową zamawiającego, a także opracuje schemat kontaktów z klientami za pośrednictwem mediów społecznościowych, jak Facebook, Instagram czy Twitter.

Do kogo kierowana jest oferta agencji reklamowej?

Usługi świadczone przez agencje marketingowe adresowane są zwłaszcza do firm, które nie posiadają własnego działu promocji. Nie znaczy to jednak, iż to jedyny model kooperacji. Działanie agencji w wielu przypadkach polega na wsparciu funkcjonującego już w firmie zespołu ds. reklamy i marketingu. Jeśli zatem nie ma on wprawy w przygotowaniu spotkań z klientami, targów czy konferencji wymagających na ogół skrupulatnego planowania, te zadania można powierzyć zewnętrznej agencji marketingowej. Może ona również posłużyć za narzędzie pomagające w tworzeniu kompetentnego i zgranego teamu pracowników – wystarczy powierzyć jej przygotowanie programu szkoleń czy też zorganizowanie imprezy integracyjnej. Na rynku działają dziesiątki agencji marketingowych, należy jednakże decydować się na współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do znacznego grona kompetentnych specjalistów. Umożliwi to zlecenie wszelkich czynności promocyjnych jednej agencjii w rezultacie – łatwiejszy nadzór nad wizerunkiem marki oraz spójnością kampanii.

Dane kontaktowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]