Koszulki reklamowe – dlaczego są świetną formą reklamy

Marketing

Koszulki z nadrukiem to nie tylko doskonała forma reklamy marki, ale też fajny pomysł na prezent dla kogoś bliskiego. Jak można zastosować personalizowane koszulki? Jakich metod nadruku używa się aktualnie do tworzenia tego rodzaju gadżetów?

Personalizowane koszulki jako narzędzie promocji i nie tylko

T-shirty są często wykorzystywane w promocji – służą do reklamy firm, oferowanych produktów oraz szkoleń. Koszulka z oryginalnym napisem może być wręczana uczestnikom imprez sportowych lub targów edukacyjnych. Firmowe logo nadrukowane na koszulkę jest wyraziste i w kilka sekund przyciąga uwagę potencjalnych odbiorców. podkoszulki z nadrukiem mogą także służyć integracji pracowników organizacji, np. jako symbol wspólnej identyfikacji ubierany w trakcie eventów bądź wyjazdów firmowych. Poza tym podkoszulki ze spersonalizowanych nadrukiem można wykorzystać do celów innych niż reklama – to idealny pomysł na prezent, między innymi z okazji Dnia Kobiet, uzyskania dyplomu lub dnia urodzin. Zabawa w gronie rodziny oraz przyjaciół zyska kompletnie nowy wymiar, jeżeli wszyscy obecni będą nosić koszulki z pomysłowym nadrukiem.

Sitodruk, flock i inne metody nadruku na t-shirtach reklamowych

t-shirty reklamowe powstają przy zastosowaniu nowoczesnych technologii nadruku. Z reguły jest nim sitodruk, innymi słowy metoda, w której każdy kolor wzoru jest odwzorowany osobno na siatce, np. metalowej lub z włókien. Potem barwnik przeznaczony do tkanin jest przeciskany przez tę sztancę. Powstałe w ten sposób napisy lub grafiki są niezwykle wytrzymałe – podkoszulki można prać dziesiątki razy bez obaw o spranie nadruku. Sitodruk pozwala na stosowanie praktycznie dowolnego koloru oraz uzyskanie interesujących efektów, między innymi gradientów, a ponadto opłaca się niesłychanie przy znacznych nakładach. Do wytwarzania gadżetów reklamowych wykorzystuje się też termodruk, tampodruk, flock oraz transfer cyfrowy. Termotransfer przydaje się do niskich druków – także pojedynczego egzemplarza! Technologia ta polega na wgrzaniu na tkaninę folii flex bądź flock. Także w tym przypadku grafika ma wysoką trwałość.