
Usługi agencji SEO – realne zyski
Jesteś zainteresowany najkorzystniejszą ofertą kampanii SEO? Nie czekaj! Wejdź na https://seo4.net
Firmy lub administratorzy portali internetowych, którzy pragną, żeby pojawiać się na najlepszych pozycjach w organicznych wynikach wyszukiwania, są w stanie to uzyskać na przynajmniej kilka sposobów. Pierwszy, którego nie zalecamy, to podejmowanie działań osobiście. Nie dysponując kwalifikacjami w obszarze SEO i nie śledząc na bieżąco komunikatów o modyfikacjach w algorytmie Google, ciężko postępować rzetelnie i – najważniejsze – skutecznie. Kolejna droga to stworzenie etatu dla profesjonalnego SEOwca, jednak nie każde przedsiębiorstwo może sobie na to pozwolić z uwagi na budżet. Trzecia metoda to podjęcie współpracy z agencją SEO. Wydatki przeznaczone na zadania agencji SEO można dostosować do możliwości finansowych zlecającego. Plusem współpracy z agencją SEO jest to, że nie licząc specjalistów od SEO w zatrudnione są tam również eksperci od kreatywnego pisania, grafiki, kampanii Google Ads czy programowania służący merytorycznym wsparciem w tych sferach.
Doświadczona firma SEO opracowuje indywidualną ofertę dla każdego klienta
Polskich agencji SEO jest co niemiara. Na co zwrócić uwagę w toku szukania podmiotu, która poprawi naszą widoczność w wynikach organicznych przeglądarek? Polecamy wybrać agencję, która funkcjonuje na rynku od kilku lat. Liczba agencji SEO, ale również tych kreatywnych oraz reklamowych, z każdym rokiem się zwiększa, co nie zawsze łączy się z jakością usług. Wybierając agencję, która funkcjonuje od mniej więcej dziesięciu lat, można mieć zaufanie, że ma ona ogromne doświadczenie i może bez przeszkód pochwalić się interesującym portfolio swoich dotychczasowych klientów. Agencje SEO nierzadko na swoich stronach dodają sekcję z wykazem tzw. „kejsów”. Przed sygnowaniem umowy powinno się przeanalizować studia takich przypadków, żeby przekonać się, jakich rezultatów można się spodziewać po danej agencji, a także to dla jakich branż pracowała oraz jakie problemy udało jej się rozwikłać. Dobra agencja SEO to taka, której działania są transparentne: pisze o planach prac na zbliżające się miesiące, jak również dostarcza raporty z wykonanych działań i ich rezultaty.
Druga istotna kwestia to spersonalizowana oferta i dostrojenie strategii prac do profilu działalności, którą prowadzi klient agencji. Jeśli agencja SEO na chęć współpracy odpowiada w ciągu 15 minut, a oferta wygląda jak uniwersalny szablon, należy traktować to jak sygnał alarmowy. Po otrzymaniu pytania pracownik rzetelnej agencji SEO kontaktuje się z zainteresowanym klientem, aby poprosić o pomocnicze informacje o firmie, konieczne do zaprezentowania dla niej całościowej oferty. Mamy tu na myśli dane, których nie da się odnaleźć samodzielnie w sieci, jak np. informacja o prowadzonych dotychczas pracach SEO oraz o istotnych dla klienta usługach lub produktach, które potrzebuje wypromować.
Jaki model rozliczeń z firmą SEO jest najlepszy?
Ostrożnie warto potraktować firmy SEO, które sugerują współpracę z zapłatą za uzyskany efekt. W takim modelu płatność odbywa się dopiero wówczas, kiedy słowa kluczowe osiągną uzgodnione w umowie pozycje w SERP (przykładowo wejdą do Top10 czy też do Top3). To wciąż stosunkowo popularny model rozliczeń, jednak niesie ze sobą znaczne zagrożenie – można bowiem uzyskać szybki efekt naruszając zasady ustalone przez Google. Nieprzerwanie modyfikowany algorytm także nie ułatwia dotrzymania obietnic składnych klientowi, więc rzetelna firma SEO nigdy nie zapewnia uzyskania konkretnych efektów. Co do ceny za działania firmy SEO, to sporadycznie bywa ona stała – najczęściej w pierwszych miesiącach po zawarciu umowy konieczne jest zaangażowanie pokaźniejszego budżetu, aby opracować szczegółowy audyt SEO, a potem wprowadzać w życie wszystkie wynikłe z niego zalecenia. W kolejnym okresie współpracy, gdy strona zleceniodawcy zostanie już zoptymalizowana, wydatki na działania są o wiele niższe.
Dane kontaktowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]