Pozycjonowanie long tail, lokalne i okresowe

Marketing Usługi Zagadnienia związane ze stronami www

Kliknij tutaj, aby zamówić pozycjonowanie Krakow

Znamy trzy główne sposoby pozycjonowania:
– pozycjonowanie okresowe,
– pozycjonowanie Long Tail, to znaczy na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie lokalne.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe pełni specjalną rolę przed okazjonalnymi lub cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak Tłusty Czwartek, Dzień Ojca czy finały Pucharu Polski w piłce nożnej. Ten rodzaj pozycjonowania będzie szczególnie efektywny, jeśli popularna w danym czasie fraza zostanie odnaleziona i użyta odpowiednio wcześniej. Zwykle pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w sektorze gastronomii i turystyki. Przeważnie trzeba zainicjować je na dwa-trzy miesiące przed ważnym wydarzeniem, żeby wyszukiwarka Google zdążyła zaindeksować nową bądź zmienioną treść strony.

Pozycjonowanie Long Tail, a więc na tzw. długi ogon

Inny model pozycjonowania to dobre i wypróbowane rozwiązanie dla posiadaczy niskich budżetów na reklamę. Za sprawą stosownego doboru fraz, nie tylko uda się wejść w niszę związaną z wybraną branżą, ale także koszty reklamy w Google Adwords ulegną sporej redukcji. Pozycjonowanie Long Tail oznacza też znacznie mniejszą konkurencję. Ważne jest także to, że rośnie trend wprowadzania rozbudowanych zapytań w wyszukiwarkę Google.
Frazy pozycjonowania Long Tail to na przykład:
– golarka Eldom MT500 czarna,
– telefon Huawei P20 niebieski,
– buty sportowe Nike Revolution białe sklep online.
Pozycjonowanie na długi ogon jest ogromnie istotne przede wszystkim dla sklepów działających w sieci. Przy użyciu tego rodzaju fraz, sklepy mające w swoim asortymencie nader szeroką ofertę produktów mogą się jeszcze efektywniej pozycjonować w wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie Lokalne

W takim pozycjonowaniu istotne jest połączenie słowa kluczowego z nazwą danej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym uwzględnia się przede wszystkim:
– państwo (np. “hostele Polska”)
– miasto (“fizjoterapeuta Kraków”)
– dzielnicę (“sklep komputerowy Bałuty”)
Pozycjonowanie lokalne doskonale zda egzamin w przypadku przedsiębiorstw lokalnych, które kierują swoją ofertę tylko do osób przebywających na konkretnym obszarze. Taki sposób pozycjonowania jest stosowana również wtedy, gdy przedsiębiorstwo ma niewiele finansów na reklamę i nie jest w stanie konkurować na słowa kluczowe niezawierające dopasowania miejscowego, np. zamiast “sklep komputerowy”, to “sklep komputerowy Kraków”.

Dane kontaktowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]