
Jeździsz z ekspozycją na targi? Kup pawilon handlowy
Pawilony są pomocne w każdej firmie z branży handlowej. Mogą stanowić dopełnienie sklepu stacjonarnego albo też być nadrzędnym punktem sprzedaży. Szczególnie dobrze sprawdzają się podczas targów i podobnych wydarzeń, a dodatkowo, dzięki mobilności i szybkiemu montażowi, stosuje się je np. do prowadzenia sprzedaży na sezonowych wyprzedażach lub w miejscowościach letniskowych. Aby pawilon handlowy dobrze pełnił swoje zadania, powinien być odpowiednio dostosowany do potrzeb użytkownika. Na co więc zwrócić uwagę przy jego wyborze?
Pawilony handlowe – jak dobrać?
Producenci sprzedają rozmaite rodzaje przenośnych pawilonów handlowych. Każdy z nich można zaliczyć do jednej z 2 grup – pawilonów ze sztywnymi ścianami oraz namiotowych. Te pierwsze mogą być wykonane na przykład z drewna bądź płyty obornickiej. Charakteryzują się stosunkowo szybkim montażem, jednakże ich przenośność jest znacznie mniejsza niż pawilonów namiotowych. Są również od nich zdecydowanie droższe, przez co polecane są raczej do punktów stacjonarnych. Ponadto, mogą pełnić funkcję kas biletowych, kiosków lub portierni.
Pawilon namiot – kiedy warto go używać?
Jeśli pawilon handlowy ma być często przenoszony lub najważniejsze są dla nas koszty, najlepszym wyborem będzie pawilon namiot. Wbrew pozorom, tego rodzaju konstrukcje charakteryzują się znaczną trwałością, która jest rezultatem zastosowania do ich produkcji wysokiej klasy surowców. Zarówno powłoki, jak i rury, z których wyprodukowane są szkielety, są odporne na uszkodzenia mechaniczne i niekorzystne warunki atmosferyczne. To powoduje, że namiotowy pawilon handlowy, o ile będzie odpowiednio konserwowany, posłuży wiele lat – również przy intensywnym użytkowaniu.